Česká koruna Euro

Nákupní košík

V košíku nejsou vloženy žádné položky...

Reklamační řád

Jak postupovat v případě reklamace

 

U nás nemusíte mít strach nakupovat. V případě, že se u zboží projeví výrobní vada, snažíme se vše řešit velmi rychle. Pokud zboží nepotřebuje posuzovat přímo výrobce a vada je zřejmá, řešíme reklamaci okamžitě. Obvykle nám vyřízení reklamace nezabere déle jak týden. A jak postupovat?

Kontaktujte nás na e-mailu honza@trapper.cz s informací, o který výrobek se jedná, abychom zkusili zajistit případnou náhradu. Možnosti předání vadného výrobku jsou následující:

1) Osobně na Výdejně Trapper v Praze, kde vše okamžitě vyřídíme nebo budete informováni o dalším postupu. S sebou na výdejnu si vezměte paragon.

2) Zboží zašlete k nám na Výdejnu Trapper včetně popisu závady a paragonu. Připojte také číslo účtu, na který vám, v případě uznání reklamace, odešleme částku za náklady spojené s poštovným. Zboží nezasílejte na dobírku.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nikoliv na mechanické poškození a ztrátu součástek.